zaterdag 20 maart 2021

te jong

 

Ode aan Alexandra


je ging te jong

het geeft me tranen

onmacht

onwerkelijk gevoel

van

weet ik veel


ik hoor nog je stem

toen we naar je zusje kwamen kijken


je mag niet kijken”

niet aanraken”

niets zeggen”

we mochten niet dichterbij


en nu ben je weg

plots van ons weg

het is stil

en het enige dat rest

is de herinnering

Alexandra de Rooij

elke 20 januari dacht ik aan jou

elke keer liet ik niets horen

maar ik denk wel aan je

elke keer

weer



3 opmerkingen:

  1. Oh my God.... Nog zoiets wat er op je berg ligt....
    Soms moet je niet tellen wat je dragen moet
    Het is een kunst om te leven in het nu
    Te genieten an het wel....
    Te dragen van het toen....
    Dat maakt wat we zijn en wat we doen....
    Veel courage....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hou ze verder onderweg in jouw hart Ilonka ...
    Ze weet en voelt het best
    Liefs
    Johan

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Johan mijn hart zit vol met geliefde mensen die ik nooit zal vergeten. Ik hoop dat ik ook zo in harten zit.

      Verwijderen